Brev:
Ører
24. maj 2011
Alder:
12 mdr.
Ører
Hej Helen,
Maaske lidt underligt spoergsmaal; min ”baby” paa snart et aar folder/nuldrer/traekker og hiver i sine oerer naar vi ammer eller han skal sove – er der her ”risiko” for at de kommer til at stritte unoedvendigt??
Lone