Brev:
Tager maden ud af munden - 10 mdr.
9. november 2010
Alder:
10 mdr.
Tager maden ud af munden - 10 mdr.
Hej Helen
Mange tak for super godt brev og der virkelig satte tingene i perspektiv.....
Frederik startede i dagpleje sidste mandag, jeg var med de første 2 dage og var der så selv 4 timer resten af ugen, her skal lige siges at fra dag 1 ville han ikke spise, han tykker på manden for derefter at spytte det ud HVORFOR ???? havde givet hans sutteflaske med, men heller ikke den ville han have... også maden herhjemme vil han ikke have hvis der er for meget bid i..... fredag begyndte så feber og opkast, lørdag til vagtlæge fik konstanteret mellemørebetændelse.
Nu er appetit vendt tilbage, men gør det samme med maden spytter det ud efter at have tykket på det, er begyndt selv at komme mad i munden men også her kommer det ud igen.... Jeg har herefter lavet grød for at være sikker på han bliver mæt, er dette en dårlig ide??? får havregrød inden dagpleje og i sidste uge fik han så først noget til aften såhhhhh er lidt i tvivl hvad jeg gør her.....
Hilsen frustreret mor