Brev:
Tilknytning
2. september 2010
Alder:
9 mdr.
Tilknytning
Hej Helen
Min dreng er 9 måneder gammel og stortrives.
Da han var 8 måneder gammel blev jeg akut syg og indlagt i en uge. Jeg ammende på det tidspunkt 3 gange dagligt. Da jeg skulle have medicin i lang tid som ikke kunne tages mens jeg ammede, fik jeg medicin som stoppede produktionen.
Da jeg blev indlagt var det pludselig far der stod for alt. Han nægtede at tage flaske, men vores sundhedsplejerske sagde at det var ok med kop og ren sødmælk i denne alder. Vores problem er dog at det er svært at komme op på den halve liter mælk dagligt. Dette på trods af at jeg laver næsten alt hans mad på sødmælk, havregrød, kartoffelmos, yoghurt mm. har du nogen gode forslag til dette problem?
Mit andet problem er at min dreng nu er blevet helt utrolig far syg. Før i tiden var det kun mig der duede, nu er det hele vendt. Når han græder kigger han after sin far selvom han sidder hos mig, rækker armene ud efter ham, græder når han går selvom han sidder hos mig, og gider mig faktisk ikke rigtigt. Det er bare så hårdt, og jeg er virkelig trist over det. Jeg stadig er stort set sengeliggende.
Det skal siges at jeg selvfølgelig er utroligt glad for min kærestes og søns tætte forhold men uff det gør ondt at være helt overflødig. Har du en forklaring på dette??
På forhånd tak