Brev:
Kan han lære at kravle rigtigt , når han kommandokravler
23. maj 2010
Alder:
11 mdr.
Kan han lære at kravle rigtigt , når han kommandokravler
Hej Helen
Her går det fint med Daniel. Han er begyndt hos en privat børnepasser indtil vi får vuggestueplads og han trives rigtig godt.
Mit spørgsmål til dig er:
Daniel bliver 11 mdr om en uge. Han har i ca 2 mdr kunnet krybe på maven og kommer nu fint og hurtigt frem ved denne metode. Han er de sidste 2 uger begyndt at komme op på alle 4 og står og rokker, men hvis han skal fremad lægger han sig fortsat ned på maven og kryber. Kan han lære at kravle på alle 4, når han nu kommer fint frem ved at krybe?
Han er også begyndt at rejse sig op af alt, men kan endnu ikke finde ud af at flytte fødderne, så han kan gå.
Hilsen