Brev:
Min dreng kan hverken kravle eller komme op og sidde ved egen hjælp
2. marts 2010
Alder:
11 mdr.
Hej Helen.
Jeg har brugt din side meget til at sidde og læse om børn og deres udvikling, men det er første gang jeg selv skriver til dig. Jeg skriver fordi jeg ikke kan finde svar på mit spørgsmål i din brevkasse.
Jeg har en søn på 11 mdr. Han kan hverken kravle eller komme op og sidde ved egen hjælp. Han rejser sig heller ikke op ved ting. Er det normalt?
Han er dog begyndt at kunne "køre" lidt rundt på numsen - men ikke noget han kommer langt omkring ved. Jeg kan mærke på ham at han bliver irriteret over det, og han bliver ked af det hvis vi ikke lige er i nærheden af hvor han sidder.
Har du nogle gode råd til hvad vi kan gøre for at hjælpe ham på vej?
Med venlig hilsen
Lotte