Brev:
Spise selv og spise med bestik
4. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Spise selv og spise med bestik
Hej Helen
Emilie leger med sin kop når hun skal drikke, hælder vandet ud og sådan. Jeg plejer at holde koppen for hende, men hvornår skal hun selv kunne drikke af kop og spise med gaffel/ske etc.
Er det som 2 årig?
Venlig hilsen
Gitte