Brev:
Hvordan er verden for en 1 årig?
4. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Hvordan er verden for en 1 årig?
Hej Helen
Kan du fortælle mig lidt om Emilie's "verden" nu som 1 årig?
Er hun begyndt at drømme? Vi tror hun er lidt bange for mørket og har derfor købt en lille lampe til stikkontakten!?
Hun er meget "mor-syg"!?
Hvad med aktiviteter udover legetøj, Krappelgruppe, babysvømning?
Venlig hilsen
Gitte