Brev:
Lege på gulv
7. december 2009
Alder:
5 mdr.
Lege på gulv
Kære Helen
Min søn August på 5 mdr har mistet interessen for at ligge under "buen" på gulvet, hvor der hænger ting og dingler. I det hele taget er han ikke meget for at befinde sig på gulvet - han vil hellere op og sidde ved os.
Jeg tænker lidt på at købe et lidt højere stativ i træ hvor der hænger ting fra og håber han måske har lyst til det et stykke tid, for det er anstrengende når jeg ikke rigtig kan lægge ham fra mig. Hvor længe er det normalt at børn gider ligge med ting der dingler over dem? Er det passé her ved 5 mdr.?
Mange hilsner fra
Jane