Brev:
Sutter på tommelfinger - 4 mdr.
11. august 2009
Alder:
4 mdr.
Sutter på tommelfinger - 4 mdr.
Hej.
Jeg er lige flyttet til Panama, og savner derfor min SP. Men tak for internettet og alle dens muligheder.
Min søn har næsten siden første dag suttet på højre tommelfinger - ja, vi så sågar til en scanning sent i graviditeten, at han gjorde det. Da han opdagede sine hænder for et par mdr siden blev det dog mere.
Vi gav ham første gang sut, da han var ca 2-3 uger - ville lige have amningen på plads inden. Men han har aldrig været vild med sutten - har prøvet MANGE forskellige slags.
Nu er han begyndt at få lidt skemad - og under måltidet tager han også tommeltotten i munden. Når han skal sove, virker det som om han ikke helt finder ro uden den. Jeg syntes vi har prøvet at ta kampen, men hvad skal jeg gøre?? Skal jeg være 100 % over ham - og tage den ud hver gang?? Vil jo ikke ha en søn der sutter på tommeltot - det kan jo blive en livslang vane - ødelægge tandstilning mm. Han er ellers meget nem og glad :-)
Hvad skal jeg gøre????
På forhånd tak