Brev:
Gå gå gå
28. juni 2009
Alder:
12 mdr.
Gå gå gå
Hej Helen
Så er min dejlige søn snart 1 år og okser rundt hele tiden :-)
Han kravler og går med os i hænderne og rundt om møbler og han elsker det :-)
Mit spørgsmål er hvordan jeg bedst støtter ham i hans "gå-udvikling"?
Med venlig hilsen
Lea