Brev:
Bøger... og lidt babyteori
5. juni 2009
Alder:
9 mdr.
Bøger... og lidt babyteori
Kære Helen ..
Først vil jeg vil lige høre dig, om du kan anbefale nogle bøger om børns udvikling, der er særligt gode at læse og blive klogere af? De behøver ikke være alt for "akademiske", men må dog gerne handle om barnets psykologiske udvikling og hvordan man støtter bedst muligt op om barnet.. Og f.eks. hvordan man stimulerer barnet bedst på de forskellige udviklingstrin..
Jeg vil også spørge: Min lille pige er 9½ måned gammel nu og jeg synes efterhånden, det bliver sværere at aktivere/Stimulere hende.. Har du nogle gode råd og ideer til, hvordan man kan give børn på den alder optimale udfordringer? Hun er begyndt at rejse sig op alle vegne og kravler også derudaf, men hun keder sig tilsyneladende ind imellem og brokker sig, hvis der ikke "sker nok"..
Ellers går det faktisk rigtig godt her efterhånden:) -selvom jeg stadig bekymrer mig for vores lille piges udvikling, hun har jo ikke haft den nemmeste start..
Tak for en dejlig brevkasse!!! Og for din hjælp henad vejen..
Kærlig hilsen
fra Hønemor