Brev:
Sutte på fingrene
25. april 2009
Alder:
2 mdr.
Sutte på fingrene
Hej Helen
Vores datter på 11 uger er begyndt at putte hænderne og fingrene i munden og sutter på dem hele tiden. Fx når hun ligger og leger i hendes aktivitetsmåtte, så har hun altid den ene hånd i munden mens den anden hånd griber fat om legetøjet der hænger ned over hende.
Så det er ikke altid fordi hun er sulten, at hun putter hænderne og fingrene i munden.
Min mand og jeg er uenige om vi skal prøve at tage fingrene ud af hendes mund eller lade hende sutte på dem.
Vores datter er ikke så vild med at bruge sut. Om dagen vil hun ikke ha den og spytter den straks ud, når vi giver hende sutten.
Om aftenen kan hun godt ligge og sutte på sutten i et stykke tid inden hun falder i søvn i liften. Men det tager ca 25 forsøg før hun vil tage imod sutten og holde den inde i munden :-)
Hvad skal vi gøre mht. at hun sutter på fingrene/hænderne?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Helena