Brev:
Tigerspring?
20. april 2009
Alder:
3 mdr.
Tigerspring?
Hej Helen,
Først vil jeg takke dig for dit svar sidste gang jeg skrev, det er dejligt med nogle gode råd..
Tristan er nu 15 uger og faktisk inden jeg fik dit svar sidste gang, forandrede Tristan sig til en sprudlende, leende og helt igennem glad dreng. Vi tror at kiropraktoren gjorde underværker for ham .. Mit problem er nu at Tristan, fra den ene dag til den anden, igen har ændret adfærd.
Det startede i lørdags, fra morgenstunden af, hvor Tristan var ualmindeligt pylret og grædende.. Uanset om han ligger ved os eller på sit lege-tæppe så klynker han eller græder. Hvis vi lægger ham fra os græder han det øjeblik han rammer underlaget. Vi tog i sommerhus med hele min familie fra fredag til søndag ( 10 stk og Tristans kusine på 10 mdr :-)) Han har de sidste 4 uger sovet fra kl. 20.30 til 02 og derefter igen til kl. 6-7., men i nat vågnede han ca. hver 2.5 time hele natten igennem. Jeg prøvede at tilbyde sutten og nusse lidt, men han begyndte at græde og det gør han aldrig om natten, så jeg tilbød flaske og han spiste ca. 150 ml alle gangene!!
Idag har jeg så sat ham op til 180 ml ad gangen, hvilket han næsten spiser op, men det har ikke ændret i hans adfærd. Er det et tigerspring han er i gang med eller?? Jeg tænkte på om det kunne være en god ide at indføre babygymnastik hver dag, så han får brugt sin krop noget mere? Lige pt. kommer alt i munden. Han sutter på sine hænder, sit tøj, legetøj og stofble og savler helt utroligt meget. Han har sådan nogle vide prikker på guymmerne, som ligner tænder der er på vej, men jeg kan ikke mærke noget. Han er begyndt at kigge meget interesseret på os, når vi spiser så tror du han kunne være klar til skemad når han er 4 mdr?
Et sidste spørgsmål er om trøske også kan komme på læberne? Han har de sidste dage haft hvide plamagere på indersiden af læberne, som "kommer og går" i løbet af dagen
Håber du kan finde rede i alle mine spørgsmål..
Venlig hilsen
en mor der bare trænger til et godt råd.