Brev:
Højstol, hvornår?
9. december 2008
Alder:
3 mdr.
Højstol, hvornår?
Hej
Vi har en lille pige på ca. 3½ mdr. og hun er meget ivrig efter at komme op og side.
Hun har lige fra hun blev født været god til at holde hovedet. Hun ligger fint på maven og holder hovedet og er næsten lige ved at kunne vende sig.
Hun har en skråstol, som bruges meget med måde, men når hun sidder i den prøver hun at komme op.
Når vi bære hende vil hun ikke ligge ned længere, så vi holder med hovedet ud og op af vores overkrop eller også sider hun på siden.
Nu er spørgsmålet - hvornår må hun evt. komme i højstol godt støttet op med puder og hvor lang tid adgangen.
Sophia