Brev:
Hysterisk ude
9. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Hysterisk ude
Hej Helen!
Tak for dit svar sidst. Det går rigtig godt her, både med søvn mad og det hele. Dejligt. :o)
Vi har dog et lille problem, som sikkert er meget alderssvarende.
Når jeg er herhjemme, er der sjældent problemer med gråd osv, men så snart vi er andre steder bliver Lauge helt hysterisk. Er det fordi han kan mærke vi er et andet sted eller?
Oveni det, er han meget morsyg, og det er næsten kun mig der kan holde ham. Er det normalt? Eller har han hængt for meget hos sin mor? :o) Ændre det sig med alderen?
Er meget alene med Lauge, da farmand er selvstændig og derfor ikke er alt for meget hjemme.
På forhånd tak.