Brev:
Min datter bider
11. september 2008
Alder:
9 mdr.
Min datter bider
Hej Helen.
Vi har fået vuggestueplads til min datter på 9 mdr. Hun er næsten 10 mdr når hun skal starte.
Når vi leger og tumler og hun "kravler" på mig, er hun begyndt at bide. Det er ikke bevidst for at være ondskabsfuld (tror jeg da ikke) men det virker mere som en måde hun kan hægte sig fast på. Hun har også gjort det ved nogle af børnene fra mødregruppen, når de har leget.
Hvordan vænner jeg hende af med det? Og er hun bevidst om hvad hun gør? Hun har ialt 5 tænder, så det gør faktisk rigtig ondt hvis hun lige får rigtig fat.
Med venlig hilsen
Jane