Brev:
Kontakt - 2 mdr.
24. marts 2004
Alder:
2 mdr.
Kontakt - 2 mdr.
Hej
Jeg føler jeg har rigtig god kontakt med min søn på 9 uger. Han er begyndt at kunne holde hovedet en lille smule selv.
Mit spørgsmål er så; Jeg kan ikke få ham til at kigge mig i øjnene, når jeg holder ham op foran mig. Men ligger han på gulvet eller på mine knæ, kan jeg nemt få kontakt med ham og rigtigt længe. Hvad er grunden til han kigger væk fra mig, når jeg holder ham op til mit ansigt?
Tak for en rigtigt god brevkasse.
Hilsen Pia