Brev:
Sidde i barnevogn hvornår?
4. august 2008
Alder:
2 mdr.
Sidde i barnevogn hvornår?
Hej Helen,
Lige et par hurtige spørgsmål:
Hvornår kan man begynde at sidde op med støtte i ryggen, når man ligger i barnevogn?
Hvad skal vi bruge som støtte, når tvillingerne ligger i lift? Skal de være en pude eller noget hårdt?
Hvornår kan man ca. regne med at de vågner op uden at gøre det med skrig, men bare vågne og kigge? Hvor længe er det første de skal, at have mad?
Det var vist det for nu :)
Med venlig hilsen
Rikke