Brev:
Hoppegynge - 8 mdr.
8. marts 2004
Alder:
8 mdr.
Hoppegynge - 8 mdr.
Hej
Jeg vil bare spørge om det er i orden at bruge en hoppegynge til et lille barn og i givet fald hvor gammelt skal barnet være?
Tak