Brev:
Strækvikle til præmatur
16. maj 2021
Alder:
0 mdr.
Strækvikle til præmatur
Hej Helen
Vi har en let præmatur nyfødt. 34+6 og væksthæmmet.
Da sådan en har en svagere nakke og ryg spekulerer jeg må, om jeg må bruge strækvikle til ham? Og hvad retningslinjer jeg skal være obs på udover “cake”.
Derudover, kan du sige noget om hvor stramt den skal sidde? Jeg ved godt at det er svært at beskrive i tekst, men du plejer at være rigtigt dygtig til at lykkes med den slags, så jeg prøver lykken alligevel.
Kærlig hilsen
Mette