Brev:
Klapvogn og sko
20. september 2005
Alder:
8 mdr.
Klapvogn og sko
Hej Helen
Nu er Alfred jo ved at være en stor dreng på 8,5 mdr. så jeg ville høre om vi kan skippe barnevognen og finde klapvognen frem?
Han sover ikke i barnevognen med mindre han falder i søvn når vi er ud og gå lange ture, men klapvognen kan lægges ned. Og han er rigtig dygtig til at sidde op i barnevognen og elsker at sidde der og kigge sig omkring.
Jeg er godt klar over at nu hvor efteråret nærmere sig skal han pakkes godt ind, hvilket lige afføder endnu et spørgsmål; Sko... Kan vi "nøjes" med at købe et par billige sko som der måske ikke er støtte i, men kan holde fødderne varme? Han kan ikke gå endnu, så støtte i skoene er vel ikke nødvendig?
Endnu en gang tak for en super hjemmeside.
Mai-Brit