Brev:
De første sko - 9 mdr.
3. marts 2005
Alder:
9 mdr.
De første sko - 9 mdr.
Hej Helen
Vores søn er nu 9 mdr. Jeg har tit gerne ville købe et par hjemmesutter til ham, men manden siger nej, det behøver han ikke, når han ikke kan gå.
Jeg vil bare gerne købe dem til ham, så de små fusser er beskyttet. Jeg skal indrømme at han har en gå stol, den bliver dog ikke brugt særlig tit, ikke engang hver dag. Men når han er i den, er det så ikke bedst og have sko på?
Hvis jo, kan du anbefale nogen?
Med Venlig Hilsen
Pia