Brev:
Uld- eller bomuldsundertøj? Og fra hvilken alder bruger man hovedpude?
20. august 2003
Alder:
1 mdr.
Jeg skal føde i november og er i tvivl om jeg skal skal bruge uldundertøj hele tiden (undertrøjer, bodystockings, huer m.v.) eller om jeg kan skifte mellem uld og bomuld uden at det forstyrrer barnets temperaturregulering.
Jeg er også i tvivl om, hvornår baby skal begynde at bruge hovedpude.
Mange hilsner - og tak for en god brevkasse
Kathrine