Brev:
De første sko
19. september 2014
Alder:
10 mdr.
De første sko
Hej igen Helen :)
Dette er muligvis uden for dit ekspertise område, men jeg tænker dog alligevel at du ved noget om emnet med din erfaring :)
Vores datter skal starte i vuggestue og skal derfor til at have sine første rigtige sko.
Det skal naturligvis være nogen som er gode for hendes små fusser og de skal være hårde, altså forstået på den måde, at bløde lædersko kan være meget svære at få på hende, da man jo ikke kan få hende til at strække hælen selv - hvorimod sko der har en helt almindelig hård hæl (som dem til voksne) nemt kan komme på hende.
Hvad er i din erfaring det bedste valg?
:)