Brev:
Voksipose med bæreplade - skal jeg bruge en madras
5. december 2011
Alder:
0 mdr.
Voksipose med bæreplade - skal jeg bruge en madras
Hej Helen
Ville du anbefale, at jeg lægger en madras inden i min voksipose med bæreplade, når min nyfødte søn skal sove i den?
Jeg synes den virker lidt hård, når pladen er i - og når pladen ikke er i, buer posen meget, så det virker som om, der ikke er så meget støtte.
Jeg har aldrig brugt en voksi før, så jeg er ikke klar over, hvad der er bedst.
Med venlig hilsen
Alberts mor