Brev:
Fodtøj - 12 mdr.
10. august 2009
Alder:
12 mdr.
Fodtøj - 12 mdr.
Hej Helen,
Spørgsmål ang. min søn der lige er fyldt et år; hvornår og hvilken type sko bør jeg anskaffe til ham, nu hvor han er begyndt at rejse sig op ved ting - står dog fortsat meget usikkert, men vil forhåbentlig snart være interesseret i at gå - og begyndte først at kravle rigtigt for et par uger siden.
Jeg har pt. et par See Kai Run bløde sko, som jeg dog ikke ret ofte giver ham på - han har mest bare fødder (bor i udlandet - vi har over 30 grader!)
TAK
Mange hilsner
Lone