Brev:
Sko - 9 mdr.
3. september 2008
Alder:
9 mdr.
Sko - 9 mdr.
Hejsa
Hvornår giver man sit barn sko på - og hvad skal jeg være opmærksom på? Og købe?
Vi har en meget aktiv dreng på 9 mdr. Som kravler og rejser sig op - har dog ikke taget sit første skridt.