Brev:
Børneeksem - 6 mdr.
14. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Børneeksem - 6 mdr.
Min søn på 6 mdr. har siden han var 2 mdr. været meget plaget af børneeksem på hele kroppen. Han bliver smurt med cortison creme, derudover smøres han med olie efter bad (hv.2.dag), og 2 gange dagligt med locobase eller ceridalcreme. Nogle få dage indimellem er næsten eksenfri.
Om dagen er han en glad dreng som stortrives, men om natten er det mere problematisk. Han sover meget skidt d.v.s han vågner tit og har svært ved at falde i søvn igen, det er tydeligt at det klør på ham, han "kaster" sig rundt, og kradser sig.
Han får iøvrigt Phenergan mikstur(kløestillende) de aftner hvor eksemen er værst.
Er der andet vi kan gøre for at sover bedre om natten?
Venlig hilsen
Lau