Brev:
RS-virus - 1 mdr.
13. maj 2008
Alder:
1 mdr.
RS-virus - 1 mdr.
Hej
Jeg har en pige på 5 uger, som er blevet forkølet. Det er hendes anden dag idag. Hun hoster og der kommer grønt/gult snot ud af hendes næse når jeg bruger en sugeballon.
Hun har næsten ingen feber (37,7), men hun sover meget og spiser kun når man vækker hende, og hun spiser max. 50 ml hver 3 timer. Når hun sover ligger hun og grynter lidt og hun tisser også. Der er tis i hver ble indtil videre. Ikke meget, men der er noget
Jeg er begyndt at blive bekymret for hende. Har jeg nogen grund til det?
Med venlig hilsen
Charlotte