Brev:
Dårlig mave - 10 mdr.
11. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Dårlig mave - 10 mdr.
Kære Helen.
Efter at hele familien har haft en omgang roskildesyge, inklusiv Lena, kan jeg ikke få orden på hendes mave. I starten var det både opkast og diare, nu er det ikke diare mere men det er meget tynd afføring som der ryger ud alle steder.
Har du nogle tip til hvordan jeg kan hjælpe hendes mave på rette vej?
Hvor er det rart at du ikke strejker....!
Hilsen Rie