Brev:
Forkølelse - 11 mdr.
18. februar 2008
Alder:
11 mdr.
Forkølelse - 11 mdr.
Hej
Min datter er 11½ md og er nu forkølet på 4 uge. Er frisk nok, har godt humør osv. men næsen løber og løber. Jeg har forsøgt med saltvand osv. men hun bliver ved med at være snottet. Synes hun får sund mad og har nok med tøj på osv. Det er halvanden måned siden hun startede i dagpleje.
Jeg er jo lidt nervøs for at det kan sætte sig til noget med ørerne. Har selv døjet meget med det som barn. Har snakket med lægen som siger at der ikke er noget at gøre. Hun anbefalede Biostrath som jeg er begyndt at give hende. Har du nogle gode råd ?
Derudover har vi haft store problemer de seneste uger med at få hende til at spise aftensmad. Har prøvet alt. Selv lade hende spise osv. men det bliver ikke rigtigt til noget. Og det er jo der hun skal have sine grøntsager m.m.