Brev:
Kogtvandsklude og mellemørebetændelse?
23. februar 2004
Alder:
11 mdr.
Kogtvandsklude og mellemørebetændelse?
Hej
Jeg er mor til en lille pige på 11 mdr, der desværre har fået sig en slem omgang mellemørebetændelse. For 4 dage siden sprang hendes trommehinde i det ene øre og for 2 dage siden fik hun igen feber og er nu kommet på penicillin. Desværre har hun samtidig reddet sig en ordentlig rød numse. Hun er vant til at gå med bar numse flere gange om dagen, men det tør jeg ikke længere når hun nu er så syg... Jeg er bange for at hun bliver kold.
Hvordan virker kogtvandsklude? Kan jeg godt bruge dem til hendes numse selvom hun er rød eller er de kolde at have på og derfor ikke så gode når hun er syg?
Hilsen
Den syge piges mor