Brev:
3 mdr.'s vaccination
24. januar 2008
Alder:
2 mdr.
3 mdr.'s vaccination
Hej Helen
Min søn er snart 3 mdr. og skal derfor vaccineres, jeg kan forstå på lægen at der er to vaccinationer en ditepolhib og en pcv7, hvorfor skal man have de to vaccinationer?
Jeg har læst på vaccinations forums side og kan se at når de to vaccinationer gives samtidigt, så er der bivirkninger, kan man adskille de to vaccinationer?
Hvor store chancer er der for vaccinationsskader i forbindelse med denne vaccionation, ved du noget om dette?
Det er en træls årstid nu kan man skubbe vaccinationerne til det bliver forår?
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Mange hilsner
Irene