Brev:
Syg med opkast i 4 dage
11. december 2007
Alder:
11 mdr.
Syg med opkast i 4 dage
Kære Helen
Så blev min datter syg. Hun blev smittet i torsdags og fik udbrud af opkast om fredagen. Hun har stort set ikke spist siden, og det hun har spist ryger op igen. Hun fik også tynd mave, og i et døgn ville hun faktisk heller ikke drikke noget.
Jeg talte med lægevagten og blev bedt om at møde op. Blev sendt videre til børnemodtagelsen da hun har tabt 1kg. og jo er en lille pige. De tog det ikke så alarmerende da hun fik noget at drikke, men det var søndag og nu er det tirsdag. Hun er nu nede på 7kg. det eneste jeg kan få i hende uden at hun kaster det op igen er vand i blandet sukker. blandingen er 200ml.vand og 1 tsk.sukker. Hun kaster op så snart hun får den mindste smule mælk i maven, så der er der heller ingen næring at hente.
Banan har hun aldrig måtte få pga. forstoppelse og når jeg tilbyder hende det nu, vil hun ikke have det. Til morgen fik jeg hende til at spise 6-8 skeer grød og så har hun intet spist siden. og de foregående dage har hun heller ikke spist noget.
Nu er mit spørgsmål:
Hvor længe kan hun leve af kun sukkervand?
Hvad kan jeg ellers tilbyde hende som hun kunne være interesseret i?
Hvordan starter jeg op igen med at hun begynder at spise?
Hilsen Birgitte