Brev:
Puls hos børn
18. november 2007
Alder:
10 mdr.
Puls hos børn
Hej Helen
Jeg er begyndt at give min datter medicin, om hvilket der i indlægssedlen står, at vi skal holde øje med, at det ikke påvirker hendes puls..... men jeg kan ikke finde et eneste sted på nettet, der kan oplyse mig om, hvad hvilepulsen bør være, når man er 10 år gammel....ved du det?
Kærlig hilsen
Mette