Brev:
Røde knopper i armhule
5. marts 2007
Alder:
9 mdr.
Røde knopper i armhule
Hej Helen
Jeg har opdaget at min søn har røde knopper i begge armhuler, som snart har været der en lille uges tid. Blir bekymret for om han er allergisk overfor et eller andet.
Af årsager kan jeg kun selv foreslå; reaktion på vask m. sæbe (mærket DERMA) eller varmeknopper (som jeg dog ikke synes det ligner - men han kan svede af og til, når han sover om natten)...
Bør jeg lade lægen kigge på det? Eller vente en tid og se om det går væk af sig selv, hvis jeg undgår sæben.
Han har generelt tendens til tørre kinder og enkelte tørre pletter på kroppen hist og her.
Har du et forslag til hvad det kan være?
Håber du kan hjælpe.
Venlig Hilsen Nete