Brev:
Immunforsvaret i bund
6. februar 2007
Alder:
11 mdr.
Immunforsvaret i bund
Hej Helen
Ja så skriver jeg til dig igen, jeg er snart ved at være tappet for kræfter så håber at du kan hjælpe mig..
Min søn har været syg siden 15 januar, hvor han fik konstateret mellemørebetændelse og ugen efter fik han lungebetændelse nu her i søndags blev han indlagt da han havde problemer med at trække vejret. Det viste sig så at han havde fået falsk strubehoste. Vi er så kommet hjem idag tirsdag, han hoster stadig, men slet ikke så slemt som i søndags. Det skal også lige siges at han har fået mellemørebetændelse igen så er igen på penicillin.
Jeg giver han varieret kost og bio strath. Har skiftet D vitaminerne ud med ACD vitaminer, da jeg har hørt at C vitaminer er med til at forebygge forkølelse. Er det godt eller skal, jeg gå tilbage til D-vitaminer??
Hvad kan jeg ellers gøre for at han ikke skal blive ved med at være syg?? Syntes selv at jeg giver ham nok tøj på tre lag.
Når han nu har været syg så meget, så må hans immunforsvar da være helt i bund. Hvor lang tid går der for det er helt i top igen..
På forhånd tak
Hilsen Helle