Brev:
Mellemørebetændelse og lungebetændelse
29. januar 2007
Alder:
10 mdr.
Mellemørebetændelse og lungebetændelse
Hej Helen
Min søn startet i dagpleje d. 8 januar, hos hans gæstedagpleje, da vores "rigtig" dagpleje var sygemeldt. Han nået at være der en uge så fik han d.15 januar mellemørebetændelse og d. 25 fik han lungebetændelse.
Nu er vores rigtig dagpleje raskmeldt, så nu skal han så starte hos hende, men jeg ved ikke helt, hvornår jeg skal starte, da han stadig er på penicillin og er det til og med onsdag 31 januar. Han er glad og leger og snakker, som han plejer, men hoster stadig og er stadig lidt forkølet..
Jeg er jo ikke meget for at sende ham af sted for tidligt, han har ikke feber og har ikke haft det i nogle dage.
Kan jeg godt sende ham af sted selvom han er på penicillin og må han gerne komme ud og sove selvom han stadig hoster?
Hilsen Helle