Brev:
Hæmorider - 5 mdr.
9. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Hæmorider - 5 mdr.
Hej
Har været så uheldig at have fået hæmorider. Det er snart 5 måneder siden jeg har født. Jeg var hos lægen for et par uger siden, som gav mig noget at smøre med, som skulle bedøve lidt og så sørge for at de trak sig sammen. Men nogle dage gør det røvondt (ja undskyld udtrykket)...
Hvorfor får man disse ting, og bliver det ved med at komme tilbage. Har jo hørt at man kan få dem fjernet, men øv hvis de så kommer igen ved en anden graviditet.
Knibeøvelser er ihvertfald ikke særlig sjove når de gør ondt. Øv...