Brev:
Forkølelse med slim på lungerne
20. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Forkølelse med slim på lungerne
Kære sundhedsplejerske
Min dreng på godt 7 måneder har fået en slem forkølelse. Jeg kan høre, at han har noget slim på lungerne, som han prøver at hoste op, men det er lidt svært for ham. Han "hvæser" ikke, som man kan gøre med astma (har det selv), men "raller" noget.
Bør jeg søge læge?
Med venlig hilsen
Heidi