Brev:
Masser af sygdom
28. februar 2005
Alder:
6 mdr.
Masser af sygdom
Hej Helen
Vi har en søn på 6 måneder. Vi er lidt bekymret for ham. Han har siden han var ca 5 uger været snottet on and off. Han har nu været forkølet i omkring en måned. Han har fået konstateret væske på det ene øre (af en ørelæge). Da han var 5 måneder havde han lungebetændelse, og nu synes vi han hoster meget igen.
Vi synes han er meget bleg og han virker ofte meget træt selvom han lige er vågnet fra en god og lang lur. Han er blevet kigget på af vores egen læge for ca en måned siden - han fandt ikke noget.
Han brokker sig meget og virker tit ikke rigtig glad. Om natten kan han tage nogle heftige grædeture og han sover næsten altid dårligt.
Han har haft svært ved at komme af med sin afføring - vi har givet ham lidt sveske (ingen effekt) så han har fået lidt laktolose.
Hans feber går meget op og ned. Så har han 38.5, så 37.5 og så 37. og det har den gjort i ca en måned.
Af oplysninger kan siges at: han bliver ammet samt at han får grød 2 gange dagligt og vand i kop. Af vitaminer får han acd dråber og jern. Han får zoneteapi. Vi har hund og kat.
Nu har vi ligsom nået en grænse - vi synes bare det er så syndt for ham og også meget hårdt for os.
Vi har snakket om at få ham kigget på af en børnelæge. Ville det være en god ide? Hvad tror du det kan være? Kan du anbefale en god børnelæge?
Hilsen Thomas og Katja