Brev:
Forkølelse - 9 mdr.
19. februar 2005
Alder:
9 mdr.
Forkølelse - 9 mdr.
Hej
Min søn på 9 mdr. er snotforkølet og hoster som han blev betalt for det. Han har ikke feber. Han sover dårligt og i nat har jeg måtte amme ham et par gange for at få ham til at falde til ro, selvom vi egentlig var stoppet med natamningen for et par uger siden.
Nu er mit spørgsmål, om han må sove ude i sin barnevogn, når han er så forkølet?
Hilsen
Camilla