Brev:
Trådet slim ud af munden
16. januar 2005
Alder:
5 mdr.
Trådet slim ud af munden
Hej Helen
Vi har skrevet til dig tidligere. Vi har desværre stadig problemer med vores barn som nu er 5 md. Vi har fundet ud af at der står væske på den ene nyre, nyrebækkenet og hele urinledere er fortykket. Der ud over er han nu sat på Losec, da der måske er mistanke om en silent reflux. Lægerne har svært ved at finde ud af hvad det er som gernere ham.
Men mit spørgsmål til dig handler faktisk om slim.
Han har siden han var 1,5 md. haft slim siddende i mellem næse og mund samt i halsen samtidig har han haft trådet klart slim som kom ud af munden. Og han har desuden hævede lymfekirtler bag ørene - faktisk helt omme på kraniet.
Er det noget som du har set eller hørt om hos andre i så langt et tidsrum? Det er altså specielt det med det trådet slim som kommer ud af munden, og nu har gjordt det i så lang tid. Har du nogensinde oplevede det? Og i så fald i hvilken forbindelse?
Med venlig hilsen
En nedkørt Mor