Brev:
Sutteflaske og ondt i ørene
17. december 2004
Alder:
12 mdr.
Sutteflaske og ondt i ørene
Hej
Min Datter på 1 år og 1 uge skal have lagt dræn ind på mandag, da hun efter gentagende gange med mellemørebetændelse, nu har meget væske i begge øre.
Mit problem har de sidste dage været, at hun ikke vil drikke, hverken af kop og slet ikke af sutteflasken. Kan det skyldes hun har ondt i ørene. Det skal lige siges at der er en tand på vej i undermunden.
Men jeg er ret bekymret, igår indtog hun ca. 250 ml mælk/vand. Og idag indtil kl 11:00 har jeg fået 50 mml i hende, men ikke uden protest. Skal jeg bare lade hende drikke det hun vil have og ikke nærmest tvinge hende eller hvad gør jeg.