Brev:
Babysvømning og forkølelse
23. november 2004
Alder:
9 mdr.
Babysvømning og forkølelse
Hej Helen
Igår mandag var min 9 mdr. gamle datter meget forkølet; det løb (heldigvis løb det!) ud af næsen, og hun havde det ikke så godt. Her til morgen er hun væsentlig friskere, men selvfølgelig er hun forkølet stadig, og nu er det mere tykt (sorry for den billedlige beskrivelse :).
Synes du, at det er forsvarligt at tage hende med til babysvømning (20 min i vandet, men selvfølgelig tid både før og efter uden meget tøj på).
Jeg er egentlig mest nervøs for ørerne, til trods for, at vi endnu intet har haft af den slags. Jeg er hjemme hos hende, så der er ikke noget med, at hvis hun kan komme i vuggestue, så også svømning.
Mange tak for svar.
Med venlig hilsen
Merete