Brev:
Bricanyl i NES spacer
21. september 2004
Alder:
9 mdr.
Bricanyl i NES spacer
Nichlas er stadig forkølet og hoster så meget han kaster op af det, nætterne er der ikke meget søvn i og han er meget pjevset hele dagen.
Jeg kontaktede så lægen der sagde vi skulle give ham Bricanyl 10 gange dagligt i NES spaceren. Jeg er rystet, det er da temmeligt meget for sådan en lille fyr er det ikke?
Hvad med Bio Strath er der nogen erfaring med det?
Gitte der trænger til søvn og Nichlas 9 mdr