Brev:
Meget gylp - 4 mdr.
9. januar 2013
Alder:
4 mdr.
Meget gylp - 4 mdr.
Hej Helen
Så bliver jeg nød til lige at spørge igen ;-)
Oskar gylper rigtig meget og har gjort det siden han fik flaske fra uge 6. Han trives fint og er en glad dreng. Han tager også på som han skal.
Vi er nu startet til baby stimulastik og er generelt mere aktive med ham da han er 4 måneder og han gylper utrolig meget under aktivitet. Vi venter altid en 20 - 30 min efter han har spist med at lege med ham, men det har ikke hjulpet. Er der noget vi kan gøre??
Vi har som tidligere nævn skiftet tilbage fra HIPP 1 til NAN PRO 1 som anbefalet af min SP, hun mener også at gylp er en del af det at have børn, men jeg ville hører om der var noget vi kunne gøre alligevel?
Med venlig hilsen
Lina