Brev:
Uden sut i 5 dage pga. sygdom - Hvad så nu?
12. oktober 2012
Alder:
22 mdr.
Uden sut i 5 dage pga. sygdom - Hvad så nu?
Hej Helen,
Tak for dit sidste svar. Det var til stor hjælp.
Jeg er tilbage igen, denne gang vedr. sutten.
Mikkel blev syg natten til søndag og har siden mandag morgen ikke brugt sut pga. plamager/blærer i munden der har gjort ondt.
Han har altid fået lov at få sin sut når han ville, men vi (mest mig) syntes faktisk det var blevet for meget og det har været svært at distrahere ham, når han ville have sin sut i løbet af dagen og har derfor fået lov at ha' den.
Nu har han pga. ondt i munden ikke ville have sin sut i snart 5 dage, men hvad gør vi så nu?
Holder vi på at det er slut med sutten eller skal vi sige fint at man har den, når man skal sove og er ked.
Er godt nok i tvivl, for dette er jo netop vores oplagte mulighed, for begge dele. Nu skal vi bare gøre det rigtige.
Hilsen