Uden sut i 5 dage pga. sygdom - Hvad så nu?

12. oktober 2012

Kategori:
Alder:
22 mdr.

Uden sut i 5 dage pga. sygdom - Hvad så nu?

Hej Helen,

Tak for dit sidste svar. Det var til stor hjælp.

Jeg er tilbage igen, denne gang vedr. sutten.

Mikkel blev syg natten til søndag og har siden mandag morgen ikke brugt sut pga. plamager/blærer i munden der har gjort ondt.

Han har altid fået lov at få sin sut når han ville, men vi (mest mig) syntes faktisk det var blevet for meget og det har været svært at distrahere ham, når han ...

Annonce

... ville have sin sut i løbet af dagen og har derfor fået lov at ha' den.

Nu har han pga. ondt i munden ikke ville have sin sut i snart 5 dage, men hvad gør vi så nu?
Holder vi på at det er slut med sutten eller skal vi sige fint at man har den, når man skal sove og er ked.

Er godt nok i tvivl, for dette er jo netop vores oplagte mulighed, for begge dele. Nu skal vi bare gøre det rigtige.

Hilsen

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

16. april 2024 | Diverse | 2 år, 2 mdr.

Måltider og putning

Kære Helen, Tak for nogle rigtig gode råd sidste gang:) Min søn, når han...

11. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Toårig dreng og sproglig støtte

Kære Helen, Tak for din sidste svar. Jeg har nogle spørgsmål igen angående...

5. april 2024 | Bedsteforældre | 2 år

Overnatte hos bedsteforældre

Kære Helen Ja - som overskriften lyder, så går mit spørgsmål på, hvor gamle...

5. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Jeg har en dreng på to år

Kære Helen. Tak for din mail og tak for de rigtig gode råd sidste gang, hvor...

2. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Basker med armene

Hej Helen Er nød til at udtrykke en bekymring, som er kommet på det sidste....

Annonce

Viden om børn:

Klapvogn - køb af klapvogn

Når I vil købe en klapvogn, skal I overveje, hvad jeres behov er. Der findes mange forskellige modeller af klapvogne, som hver har deres fordele.

En klapvogn kan være praktisk, når I bevæger jer rundt i byen, eller tager feks. bus eller tog. En klapvogn er ofte let at manøvrerer rundt med, og den fylder ofte mindre end en barnevogn, hvilket kan gøre den praktisk i hverdagen. Samtidig kan mange klapvogne klappes sammen, så de f.eks. kan være med i bilen, hvis I f.eks. skal i ZOO...

Læs mere i Babylex

Erstatning - modermælk

Hvis du ikke ammer dit barn, eller hvis du ønsker at supplere din amning med mælk, så er det meget vigtigt, at du giver dit barn modermælkserstatning. Barnet må ikke få almindelig komælk at drikke, før det er 12 måneder gammel.

Modermælkserstatning kan gives fra fødslen. Det er af høj kvalitet, der er store krav til produceringen og sammensætningen af modermælkserstatning, og børn der får modermælkserstatning vokser og trives rigtig godt. Modermælkserstatning forhandles som...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for svar om valg af skole. Som altid er du utrolig dygtig til at "stille skarpt & zoome ind". Det er en gave!

kh Lene