Brev:
Trøske - 11 mdr.
27. august 2011
Alder:
11 mdr.
Trøske - 11 mdr.
Kære Helen
Min datter har fået belægninger på indersiden af sine læber. Tror at det er trøske. Vi dupper med danskvand flere gange dagligt. Efter hvor mange dage skal vi søge læge, hvis det ikke går væk af sig selv + dansk vand?
Kan hun smitte andre børn, jf. at hun skal begynde i institution på mandag.
Hilsen