Brev:
Starband
16. juni 2011
Alder:
5 mdr.
Starband
Hej Helen,
Først og fremmest tak for at du er til. Det føles som en dejlig livline at have dig og din hjemmeside når man er usikker på ting og sager. Man vil jo så gerne gøre alt godt for sit barn:-)
Min søn fik lidt sugekop under fødslen og har deraf haft en låsning i sin nakke, som har gjort at han har haft svært ved at se til højre. Vi har gået til kiropraktor ugentlig siden han var 3 uger gammel og først nu ca 5 måneder senere er alt som det skal være. Selvom vi har været meget bevidste på at stimulere ham på hans højre side har det været meget besværligt, da det jo har været forbundet med smerte for ham.
Nu er hans hoved blevet meget skævt og hans hoved ligger konstant på den flade side når han sover. Vi prøver gang på gang at vende det mens han sover men han triller hurtigt tilbage. Som kiropraktoren siger så handler det også meget om vane, og den er utrolig svær at bryde da han jo har ligget sådan hele sit liv.
Jeg føler vi prøver alt og har snakket med mange læger (han har også problemer med opkast, så derfor har vi været ved mange specialister), kiropratorer og sundhedsplejerske. Alle siger "at det retter sig nok til", men tør vi tage chancen og så konstatere om 2 år at det gjorde det desværre ikke.
Jeg så igår et program på TV2 fra England om en hjelm, "Starband", som kunne afhjælpe problemet. Jeg har nu fundet ud af at der er en bandagist i København som fremstiller disse, som den eneste i Skandinavien.
Jeg vil derfor høre dig om det er noget du kender noget til, og hvad din holdning evt er til den?
Med venlig hilsen
Pernille